Perissmom benim ki 14 aylık daha yeni emekledi ayaga 2 gündür kalkıyor ama çorap giydiriyorum birkaç gündür görünce çıkarıyor. Doktorlar çorapsız yürüsün diyor ama soğukta mecburum 😐 ben birde newborn kullanmıştım. Ankara bebek house dan aldım ama internet siteleri var. O biraz daha bilekli igor un bir ürünü onu tepe tepe kullandım. Küçülene kadar çok memnun kaldım. Evde giymeye uygun cırtlı bilek kısmı uzun