Benim sütüm sapmayla hiç çıkmazdı, bebek emerken yutma sesi gelirdi ama. Sanırım doymuyor sütüm de fışkırmıyor, hiç önüm ıslanmıyor çünkü derdim. Herkeste farkıdır kimisi fışkırır kimisi ise sadece emmeyle çıkar demişti. Israrla emzirmeye devam ettim, iki yaşına girecek oğlum, hala fışkırmıyor ama hala emiyor :) siz de az çok deneyin emzirin