Msh canım test yapmıyorlar 10 gün sonra sizi iyileşmiş kabul ediyoruz eğer şikayetleriniz geçmezse tekrar test yapacağız dediler bende belirti olmadan pozitif olursam diğer insanlara bulaştırırsam dedim onlarda 10 gün sonra bulaş özelliğini kaybediyor dışarı çıkabilirsiniz dedi 🤷🏻♀️