Aysetoprakk_ benim kızım da hiç sevmedi püreyi, buharda haşlar tel süzgeçten geçirir verirdim ama bir iki kaşık yer bırakırdı. Sonra kendi yemeklerimizden denedim bir gün baktım yiyor, tuzsuz az yağlı olarak kendimize yapar gibi pişiriyorum yemeklerini. Çatalla ezip veriyorum sıkıntımız yok 8 aylık olduk