Ruziray Bebeğim 1aylik uzanarak emzirmeyi denedim beceremedim.. acaba belli bir aydan sonra mı denemeliyim
Nisademir Ruziray kızım 6 aylık hiç emzirmedim uzanarak hep oturma şeklinde emzirdim en sağlıklısı o diye biliyorum ve alışmasını istemedim
ZeynoEylul24 Ruziray henüz çok erken. 4 aylık olsun en azından. Yutkunma durumunda allah korusun Boğaz’ında düğümlenir süt. Biraz yutkunma becerisi gelişmeli.
minnakkus bn korkarim uzerine uyurum ölur diye Allah korusun biraz buyusun oyle bnce smdi emzirmeyin daha cok kucukler cok gucsuzler
Sibel3434 uzanarak emzirmede bebek de kulak iltihapi oluyor dediler bebeğim 5 aylık hic denemedim öyle hem uykuda emzirmek tehlikeli uykuya yenik düşeriz bişey olur allah korusun bebeğime