Mavi0688 hiç doğum yapmış olmasak bişe bedenlerimiz zihnimizi doğru kullandığımızda süt üretebilir, lütfen bunu unutma. Regli oldun düye sütün azalmaz ama böyle düşünüp panik yaparsan azalabilir güzel anne o yüzden relax🤗 ben oğlumu 3. Ayından sonra emziremedim iki ay kadar sağarak ve dolapta depoladıklarımla besledim, sonra mama ve aylar sonra birgün göğsümü sıktım ve sütüm vardı o günden sonra hala sütüm var ve oğlum asla emmiyor bir miktar artırdım ara ara sağıp biriktirip veriyorum kaşıkla vs. Ben emzirmeyi sapmayı bıraktıktan 5 ay sonra hala vücudum süt üretti o yüzden içini ferah tut. ❤️