Mom053 Arkadaşlar doktorumuzu değiştiğimiz için soramıyorum kendisine yeni ayında gidiceğimiz doktorun da nosu yok 3ay 24 günlük kızım biogaiye ve gaz ilacına ne kadar devam ediliyor
Flamingom Mom053 ben ek gıdaya başlayınca bıraktım. Probiyotik sonuçta yoğurtla başladım ek gıdaya onu da büyüyo cam probiyotik yoğurt mayası ile yoğurt yaptım.
Glcnduru Glcnduru Mom053 biogai 6. Aya kadar yanında kullandığın başka varsa onu gaz durumuna göre verirsin
boncukhaniminannesi Mom053 ben 4.ayimizda bıraktım biz gaz için kullanıyorduk büyüdükçe hareket oranı arttı kendisi çıkarmaya başladı 🥰
PandaLavista Mom053 Bizim doktorumuz 3. Ayda bıraktırdı gaz problemimiz kalmadığı için artık gerek yok dedi.
kivircik_annesi26 Mom053 ben emzirirken yemeklere kimyon attım çok şükür gazlı bebekti ve çok rahatlıyodı tavsıye ederim 🥰