Merhaba
Biberona mama yapıyorum bazen bebeğim az içiyor bırakıyor ' bı 15 dk sonra falan tekrar istiyor yada yarım saat sonra belli olmuyor hep dokuyorum boşa gidiyor. Sizlerede sormak istedim yapıldıktan hemen sonra icilmelimi yoksa bir süresi varmı anne sütü gibi ???