Merhaba benim kizimin doğduğunda tsh 94 çıkmıştı 3. Gün cocuk endokrine gittik ilaca basladik.
Sizin değeriniz bence çok az gelmiş muhtemelen dogumdan sonra gecici yukselme oluyo bazilarinda o sekil bir seydir. o yuzden bence öncelikle stres yapmayın kendinizi üzmeyin sütünüz azalmasın bebeginiz iyi olur merak etmeyin . Bir çocuk endokrin uzmanıyla görüşün içiniz rahat etsin