minelzeynep Kizlar 3 aylik kizim 2 ayindan beri kabiz sadece haftada 1 defa yapiyo karni agiriyo ikina ikina bi hal oldu sadece anne sutu veriyorum basina gelen var mi nasil yapiyorsunuz yardimci olursaniz sevinirim
Ada_kiz minelzeynep herşeyi yaptım hiç biri fayda etmedi doğduğundan beri var,iki buçuk aylık kızım zeytinyağı verdim, karnına poposuna masaj yapıyorum her gün, pirebiyotik de kullanıyoruz ama hala aynı sıkıntı
Mevanur30 minelzeynep benimde öyle canım 8 günden asagi yapmiyor kulak cubuguyla uyarmıştık ben sürekli buna alıştı şimdi bugün 6. Günümüz altını başlayınca kıyamet kopuyor neden yaptrmiyrm diye arada uyarıyorum arada kendide yapıyor ama az az yapmiyor birden biriktirip yapıyor ek gıdaya gecince duzelir diyorlar ama bakalm
Papatyam minelzeynep anne sütü alırken kızım istisnasiz 5 günde bir yapardı. Doktorumuz 10 güne kadar normal dedi tabi katı değil ve ağlayarak acı çekerek yapmıyorsa .
minelzeynep Mevanur30 benimkide ayni sekilde sabahlari ac karnina bi cay kasigi zeytin yagi vermeye basladim bugun ilk gunumizdu bu aksam biraz yapmisti
Ayfahaba Benim de oğlum iki aylık düzenli kakasını yapan bebek biran da kesiliverdi.üç gündür kakasını yapamıyor.ilk oğlumda da günlerce yapmadığını bilirim,sonra sonra düzeliyor ama yine de üzülüyor insan..
minelzeynep Ayfahaba benim kizimda duzenli yapiyordu 2 ay asisindan sonra kabiz oldu haftada bir yapiyo ve surekli ikiniyo karni agriyo fitil vermek istemiyorum bagirsaklari tembellesir diye gecen gece hastanede lavman yaptik iki sabahtir zeytinyagi veriyom ac karnina dun iki kere yapti
Mevanur30 minelzeynep bakalm bende verdim bu sabah ama hiç syapicak gbi değil bagrsaklari tembellesti inşallah yapar kıyameti koparıyor altını acip kapatnca
Ayfahaba minelzeynep evet biz de iki ay aşısından sonra böyle olduk sanırım daha hiçbir şey vermedim anne sütü alıyorsa on güne kadar normal diyor doktorlar gaz sorunumuz yok ama hala yapamadı
Mevanur30 Papatyam benim bebegim 6. Günde ben yaptırdım durmadığı için yoksa fitil aticaktm macun şeklinde yoğun yapıyor kakasini içinde biriktiriyor birden yapıyor az az yapmiyor
Ada_kiz Mevanur30 iki aylık bebiş doktor vermişti herhangi bir zararı yok bağırsak ta ki bakteri olayını düzenliyor
Ada_kiz Mevanur30 hiç pirebiyotik kullanmadıysanız işinize yaraya bilir kızım 4 günde bir falan yapıyor ama fitile başka şeye gerek kalmıyor en azından bazen iki gün ard arda yaptığı oluyor Bi doktora sorup kullanın bence
paramaedik Mevanur30 kaka probleminizi nasil cozdunuz sonra bizde de var da acaba makatta darlik mi var diyorum yoksa kendilignden gecti mi