sariKizim_akKizim sabah kahvaltıda ne varsa onu yiyor.mama yapmıyorum .1 yumurta sarısı,bazen tavada beyazı alınmış az yağlı yumurta,pekmez,peynir,zeytin,1 dilim ekmek içi.tarhana çorbası,tavuk suyu çorbası(içine tavuk da didiyorum),mercimek çorbası(bunu son 1 haftada başladım 2 kez verdim)yayla çorbası(kimi yoğurt çorbası da diyor)patates havuç haşlıyıp iç içe katıp veriyorum.önceki gün ilk kez pirinç pilavı verdim sulu yemeğin suyu ile sulandırıp.brokoli çorbası ve yemeği veriyorum.yoğurt mayalıuorum.her zaman olmasada cici bebe ,muz ve içine 1 çay kaşığı zeytin yağı koyup yediriyorum.mevsim meyvelerinin hepsini veriyorum.(mandalina hariç )ben hiç blendr kullanmadım hep çatalla ezdim.şu.ara biraz daha lokmaları büyük vermeye çalışıyorum.ona özel yaptığım çok bişey yok.sadece onun yediklerini ayırdıktan sonra baharat atıp biraz daha salça katıyorum bizim yemeklere.