Merhaba hanımlar 12 gün önce Spinal sezeryan oldum son 4 gündür hiç gecmeyen bir baş ağrım var spinal anestezi ile bir alakası varmı bilmiyorum başım terliyor sürekli damlayan musluk gibi sonra agirmaya başlıyor bu durumu yaşayan var mı birde parol kullanıyorum bebeğe bir zarari var mı bilgisi olan paylaşırsa sevinirim.