Poyraz Merhaba anneler bende chicconun burun aspiratörü var bebeğimi serum fizyolojikten sonra temizlemek için çekiyorum ama gelmiyor yanlış yapıyorum diye düşündüm ama iyi çekmiyor canı yanacak diye korkuyorum . Acaba başka bi marka mı alsam ke önerirsiniz
Balcocuk2 Poyraz bence kullanmayın burun mukozasını bozuyor çok tavsiye edilmiyor ben sıkıyorum yumuşuyor peçete yardımı ile alıyorum gerisini de kakası ile atıyor
Milaninannesi Poyraz aynı markayı kullanıyoruz, çekişi buruna zarar vermemesi için düşüktür diye düşündüm ben 🙄 eşim yapıyor çekme işlemini ve gayet kullanışlı bence 🙄
Aybk Poyraz bende chicco nun aspirstörünü kullanıyorum, zaten birsey yoksa gelmiyor ama varsa azıcık bir cekmede bile hemen uç doluyor, kullandıgınız serum neyin belki o yumuşatmıyıyordur
Begum Ben otri bebe kullanıyorum. Önce telefonun feneri ile bakıyorum zaten sümük varsa görünüyor sonra serum sıkıp burnunu aç kapa yapıyorum paarmağımla ki yumuşasın. Sonra çekiyorum ve 2 saniyede sümük çıkıyor otri bebenin içine gelmese bile dışarı çıkıyor öyle temizliyorum. Doktorlar günde 2 kere yapabilirsiniz diyor ben de sabah kalkınca yapıyorum. Temizlemezsem 2.güne özellikle memedeyken nefes alması zorlaşıyor
Poyraz Begum bende aynı şekilde telefon feneri ile bakıyorum serum fanların çekiyorum gelmiyor ucuna gelse peçete ile alacağım ama
Asiyebsrn @Balcocuk2 bende pecete ile aliyorum bisey olmaz dimi asprator hic almadim zarar verir diye
Larenmerve Poyraz gözüne de gelıyordur flaş ı telefonun bebeklerde geçiçici korluge sebep oluyor sakın flaş la bKmayın fotoğraf çekerken bile flası kapatmanız gerek