asyakusum Kızlar takipli gittiğim doktor önümüzdeki ay başka hastaneye gidecekmiş. Medipolde devamlı gidip memnun kaldığınız doktor var mı?
fatmahicip asyakusum hangi doktora gidiyordunuz ? Ben Haşim beye gidiyorum memnunum Ali oruçtan da memnundum 😊
Berraknaz asyakusum ben doğumumu esenler medipolde yaptim 5 aydır cocuk doktorumuz sevinç kaplan çok memnunum çok sıcak kanlı ve bilgili rahatlıkla konuşup kafana takılan seyi sorabileceğin bir doktor
asyakusum fatmahicip evet çok memnunum ama başka hastaneye gidiyor Ocak ayına kadarda muayene hakkımız var o yüzden bitene kadar iyi bir doktor arıyorum
asyakusum Berraknaz benimde 29 Haziran 😍 takipli doktorum Tuğba kılıktı ama Esra boyar yaptırdı doğumumu . Sizin? ☺️
Berraknaz asyakusum aaa hastanede kesin denk gelmisizdir 😊 benimde şehruz hanımdı çok çok memnundum ama doğumun mesai saati bitiminde olunca selma hanım yaptırdı