Ozgezeynp benim karantina sürecim bitti canım inşallah negatife dönmüşümdür çocuğu emzirmeden önce ellerimi yıkayıp onunla da yetinmeyip kolonya kullandım çift maske taktım gazını bile çıkarmak için kucağıma almadım sadece emzirdim ve bütün herşeyiyle babası ilgilendi oğlum bi kaç gün buz gibi terledi huzursuzdu bilmiyorum belki de geçirdi doktora sorduğumda genelde geçiren bebeklerin ateşlendiğini söyledi biz ateşlenmedik inşallah sizde kolayca atlatırsınız 🙏