mine-s Merhabalar, Bir adet kamera aldık ama hep uygulamanın açık kalması yerine bir de uygun fiyatlı bebek telsizi alalım diyoruz. Önerilerinizi bekliyorum
mine-s Seyma05 geçen cuma doğdu bebek 😄 fanlı ısıtıcı da alacaktım o gün doğum olunca gitti aklımızdan
Ef24 mine-s ne kadar artmış fiyatı 2-3 ay taş çatlasın oldu alalı en uygunu ve kalitelisi bu diye tercih etmiştim indirimli fiyatıydı ama normal fiyatı 200 civarıydı