bluekoala merhaba, sütüm yoktu çünkü bebeğim emdikten sonra hep huzursuzdu, emerken sadece bir iki dakika yutkunma sesi geliyordu sonrasında asla yutkunamıyordu boş çekiyordu memeyi. Sıkıyordum göğsümü bir damla zor çıkıyordu elbette ki bebeklerin çekim gücü kuvvetli ama sıkma çekme bir değil ama zar zor geliyordu bir damla da. Devamlı emerken kendini çekiyordu memeyi istiyor ancak süt gelmeyince kızıyordu. Ama göğüslerim dolu olduğunda bunları yapmayıp gayet iyi emiyordu. Gün içersinde çok acıkıyo 1 saat memede dursa da devamlı ağlıyordu. Zaten alerjik bebek oğlum, şu an alerji mamasi kullanıyorum bir aydır emziriyorum arkasına mama veriyorum içiyor hepsini. Demekki doymuyormuştu, mamayı içtikten sonra gayet rahat ağlamadan vakit geçiriyoruz.