Ben avent kullanıyorum 1 numarayi 7 ci aya kadar kullandım simdi 2 ye gectim mavi olani aldim 2 sen once 3 almamizi onerdiler ama onu aldim denedim ve cok geldi mama ve genelde anne memesi reddi bundan kaynaklaniyormus suan iki aydır 2 numara kullanıyoruz