zeyzey29 Bebegim 6 aylık göğsünün ucunda böyle bi beyazlik var sanki beyaz et parçası gibi bilgisi olan var mi
Deletedmom16 zeyzey29 emen bebeklerde anneden geçen hormonlardan kaynaklı olabiliyor kızarıklık için doktorunuza danışın
seyma-24 zeyzey29 en kısa zamanda çocuk doktoruna götür büyük ihtimal enfeksiyon var oğlum bu yüzden 3 gün hastanede yattı sonra evde antibiyotik tedavisi aldı. Şişlik hormonlardan dolayı normal kabul ediliyo ama beyazlık ve kızarıklık enfeksiyon belirtisi
seyma-24 zeyzey29 banyo yaparken beyaz sıvı geldi önemsemedik sonra böyle oldu ama bizimki baya şişti iki gün sonra