Biogaia kullanıp bebeği kusan var mı? Ben mi damlaya yoruyorum kusmasını bilmiyorum 1 hafta kestim vermedim kusuyor diye yine kusması vardı ama cok degildi.. büyük tuvaletini yapamayıp zorlanınca gaz çıkaramayınca tekrar vermeye başladım ama bu seferde yine normalden 1 tık daha fazla kusmaya başladı. Böyle bi sorun yaşayan var mı