Tugba5834 benimde prematüre doğdu kuvezde kaldı çıkarken hemşireler emzirdikten sonra sütünü sağ icir dediler yoksa doydugunu anlamazsın dediler bir buçuk ay öyle yaptım emzirip sonra süt sagip içirdim ve biberona alışmıştı beni emmemeye başladı 4 ay boyunca süt sagip içirdim emmiyor diye sutumde azaldı mama veriyordum şuan hiç sütüm yok sadece mama veriyorum hemşirelerin hatasıyla bebeğimi hiç emziremedim yani size tavsiyem süt artırıcı şeyler yiyip için mama verirseniz de kaşık biberonu kullanın derim