Naz0106 sonra da bırak peşimi be çocuğum diyeceksin.. 😂😂 şaka bi yana çok tatlı oluyorlar peşimizde.. Ama en çok ocak başında yemek yaparken etrafimda gelinmesini istemiyorum. Korkuyorum. Benimki emeklemeden yürüdü diyebilirim. Ama çok süründü çocuğum 🤣 yaşını 2 hafta geçti yürümeye başladı. Herşey zamanla oluyo. Biranda hem de.. şaşıp kaliyo insan.. Daha dün yürüsün diyordum şimdi odalar arası dolaşıp duruyo kuzum benim..