Gudigudi Merhaba anneler, dogum sonrasi kilolarinizi nasil verdiniz? Ozellikle 20-25 kilo alan anneler nasil bir yontem izlediniz? 50 ile hamile kalip 74le dogum yaptim 64e dustum hala 15 kilo fazlam var. Nasil verebilirim? Etkili cozum onerisi olan var mi?
Sulegorkem Gudigudi öncelikle emzirme Sonrada düzgün beslenmek hem sütünü artır hemde kilo vermeni sağlar istersen de diyetisyenden yardım ala bilirsin ben alıyorum
Bts Gudigudi canım bn 29 kılo aldım 😂😂 57 kıloyla hamile kaldm 86 oldm dgmdancıkınca 9 kılom gtmşti 3 ayda 3 kılo veremıldim 17 kılo fazlm var ve gtmıyoo butun emzryrm bıde eözırnce kılo verıysm dıyolardı yemedgm halde cok gtmıyo bilmıyrm nasl gtck 🙄🙄🙄
Sema99 Gudigudi üçüncü doğumum normal oldu 44 kilo hamile kalmıştım 62 kilo Doğuma gittim 2 ay içinde 53 kiloya düştüm ideal kiloma düştüm hemen bişey yapmadım bünye yaktı bide üç çocuk olunca ayakta olduğum için gitti 🤣🤣
Hasret Gudigudi 11 kilo almıştım da vermek için sadece bi süre korse taktım 2 ay oldu Doğum yapalı korseyi bıraktım 1/2 kilom kaldı
Gudigudi Sulegorkem emziriyorum canim ya insallah etki eder. Suan bebegi birakamiyorum ama bi sure sonra birakabilirsem gidicem insallah
Sulegorkem Gudigudi onu bırakmana gerek yok onunla beraber de gidebilirsin ben her yere bebeğime gidiyorum doktora gezmeye hiç bişey olmuyo merak etme
Gudigudi Sulegorkem canim bebegim kolik. Gunduzleri aglamaktan catliyor onunla disari cikamam ki suan😓
Bts domatesim dikkt edym dıyrm diyetsyene gtmstm daha once yıne yapmaya calısyrm düzenli beslenym dıyrm ccktan vakıt kalmıykı ac gezyrm su ıcmeyı untyrm nasl gtcek bilmyrm😩😩
Sulegorkem Gudigudi kanguruyu denedinmi hiç kolik bebeklerde baya işey yarıyo hem sakinleştiriyo senin teninde olması eğer işey yararaa senin bebeğinde de rahatlatsın
Gudigudi Sulegorkem kanguru almadim henuz ama dusunuyorum. Yollarda aglarsa falan emmeden susmuyor napariz diye dusunuyorum.
Sulegorkem Gudigudi kesinlikle kanguru çok işey yarıyo ben bebek arabasıyla çıkıyorum ama yanıma muhakkak kanguruyuda alıyorum zorda kalınca hemen kanguru devrede iyi oluyo
Gudigudi Rabisss evde dolasmak hosuna gidiyor ama hastane disinda daha hic cikarmadik. 28 gunluk henuz. Bi kanguru alip aticam kendimi sokaga valla😄