tugbamomy Merhabalar bebeğim 4 ay 4 günlük. Sol kolundaki ikinci ay aşısı iki gündür kızarık ve şimdi farkettimki iltihaplı biraz. Bu durum normal diye biliyorum ama emin olamadığım için sormak istedim. Normal değil mi ?
Gmzdgs tugbamomy normal hatta akıntı bile olabilir bizde hiç bişey olmamıştı ama hemşire olabilir olursa endişelenme demişti
Faray tugbamomy normal canım verem aşısı yeri o iltihap akacak sakın dokunma ve sıkma. Aşınım tuttuğunu gösteriyor, bir süre sonra kuruyacak.
[silindi] tugbamomy bizimde 3. Ayda kızarıp içi su toplar gibi olmuştu. Hala öyle sıkmayın müdahale etmeyin normal 🙂
Gmzdgs tugbamomy evet cnm hiç olmadı ama sonradan olmasında normalmiş çok kişiyi okudum burda hatta bir fotoğraf atmıştı biri baya akmıştı
Merve-eee 2cocukluanne222 öyle bir sey olmazsa aşı tutmamis m8 oluyor ya da asinin tutup tuymadigini nereden anlariz acaba?
mirayilknurtolga tugbamomy evet canım normal, aşının tuttuğunu gösteriyor. O kızarıklık ve iltihap durumu 1 yaşa kadar normal. Genelde aşıdan 1 2 ay sonra kızarmaya ve iltihaplanmaya başlıyor.
2cocukluanne222 Merve-eee benim ilk cocugumda kimse beni bilgilendirmedi bu çocukta asi yaparken iz olacak şişecek kabuk tutacak yoksa ası tutmuyo dediler ee kızımda yok dedim hemşire şaşırdı kaldi verem savaşa gotur bi test yaptır tutmusmu tutmamismi baktır dedi ama gidemedik
Merve-eee 2cocukluanne222 Anladim, tesekkur ederim. Biz de 2 hafta oldu yaptiralı. Bakalim nasil olacak. Saglikla buyusun bebislerimiz 🌺🙋🏻♀️