Merhaba arkadaşlar oğlum pazartesi günü kanepeden tutunurken sırt üstü düştü kafasının arka kısmını vurdu o günden beri sağ el ve ayağını kullanmayı bıraktı bir sürü doktora gittik bir şeyi yok dediler dün araştırma Hastanesi’ne getirdik hemen yatış yaptılar beyinden kaynaklı olabilir dendi ne çekilmesi gerekiyormuş ama mr çekmek içinde covid testi zorunluymus şuan test sonucu bekliyoruz dünden beri mr için bugün nöbet geçirmeye başladı sağ el ayak ve gözünü kasıyor hemde çok sık yapıyor böyle bir şey yaşayan var mı ne olur yardımcı olun 12 aylık oğlum ikimiz tek başımıza hastane odasindayiz eşim hastanede ama hiç gorusturmuyorlar 24 haftalık hamileyim kafayı yemek üzereyim bu durumu yaşayan duyan var mı