Bebeğimden idrar almam lazım idrar kültürüne bakılacak fakat olmuyor idrar torbasını yapıştırıyoru çişini yapınca hemen ıslanıp yapışkanlığı çıkıyor sonrada içine değil beze akıyor zaten çiş nasıl alabilirim başka oturttum küvetine bekledim bekledi altı açıkken asla yapmıyor çişini 9 aylık bunu arada bebeğim