Bu gaz meselesi nasıl çözülecek? Güya 3. ayında geçecekti ama geçmedi. Gaz damlası kullanmıyorum. Bio ve sab simplex kullandık. Daha beter etti oğlanı. Anason denesem iyi gelir mi? Küçük de zarar vermek istemiyorum. Nasıl kullanacağım onu da bilmiyorum. Gazı çıkartıcak diye uykudan kalkıyo. Emerken çıkarıyo emmese durmuyo. Tokken emdiği için gece yarısı abuk subuk saatlerde kaka yapıyo. Altınj değiştirirken uyanıyo. Bu sefer uyutcam diye canım çıkıyo. Uykuyu düzene koymak istiyoruz ama gaz yüzünden asla başaramıyoruz. Oturup ağladım gece ya🥴