Mommy_Tugsa Kızım 3aylık suanda damaklı emzik kullaniyoruz bugün yeni emzik almaya gittigimde yuvarlak uçlu begendim ama bu kacinci aydann sonra baslanır diş damak yapisina bi zararı var mı bilginiz var mı acaba ? Siz hangisini tercih ediyosunuzz?
Damladerin Mommy_Tugsa hiç damağına falan bakmadım BİM’den aldığım emziği verdim bi sıkıntı da olmadı tutan bebek tutuyor dişinde yapısı bozulacaksa bozuluyor
Tuba Mommy_Tugsa Anne memesine en yakın olanını kullanmamı tavsiye etmişti ebem, oda bu durumda damaksız olan emzikler oluyor. Tabi her bebek farklıdır. Bazıları öyle bazıları böyle kabul ediyor.
AnneCeren Mommy_Tugsa Bibs verdim onu aldı ama çok büyük sanki ya . Hava yutuyor diye düşünüyorum . Damaklı aldım ama tutmadı .
ayseeeey Biz Bıbs’in emziğin kullanıyoruz çok rahat tutuyor ucu kauçuk emzikler çok kolay tutuyor bebekler
ayseeeey Mommy_Tugsa evet canım o resim atıyım. Benim bebeğim emzik tutmadı ilk kaç emzik denedim bunu çok rahat tuttu bence al memnun kalirsin
Ays_krk Damaklı damaksız prematüre hepsini denedim ama kızlarım bir türlü tutmadı emzik. En sonunda geçen gün nukun kauçuk uçlu olan emziginden aldım. Hiç umudum yoktu ama deneyeyim dedim ve ikisi de tuttu. Her bebek farklı aslında denemek lazım.
Mommy_Tugsa AnneCeren benim kızım suanda damaklı kullanıyo yuvarlak uçlunun seklini begenmistimde o yüzden almak istedim dis dönemindede kauçuk uçlu alıcam daha iyiymis
Mommy_Tugsa Prenses-annesi1 benim kızımda almıyodu ben zorla verdim midesi bulanarak atıyodu 🤣 emzik emen bebekler cok tatli geliyo diye verdim simdi emziksiz uyumuyo insallah kolau bıraktirabilirim 🙄