Kızlar bebeğim 3buçul aylık 1haftadıt bikaç dakika güzelce emiyo sonrasında ise bir yudum alıyo bırakıyor ben bıraktırana kadar öle yapıyo (hatta bazenleri ilk tuttuğunda da öle yapıyo sürekli emmiyor) nedendir acaba bilgisi olan varsa paylaşabilir mi