Yesilimm öncelikle hayırlı olsun taze anne ❤ sezaryen doğurdum ikinci günün sonuna doğru gelmeye başladı azıcık, o vakte kadar göğüs ucu kremleri var ya yara olunca kullanıyorlar, onunla iki göğsüme de 3 saatte bir yoğurarak masajlar yaptım, ılık havlu koydum.. Gelmeye başlayınca da sağım yapmaya başladım (bebeklerim yanımda değildi, yoğunbakımdaydı o yüzden emzirmek gibi bir durumum olmadı)