Merhaba anneler.bebegim 47 günlük.İlk başlarda bebeğim memeyi almıyordu sağarak besliyordum.Bir tek geceleri similac mama veriyordum.Daha sonra ateşim oldu sütüm çok azaldı tamamen mamaya geçtik.Ama bebeğim aşırı kabız oldu.Mamayı değiştirdik.Ben Azerbaycanda yaşıyorum burada nutrilac diye bir mama var onu kullandım o da kusma yaptı.Daha sonra yine similac 1 e geçtik.Yine kabızlık,gaz.Aptamil 1 kullanıyorum artık 2 haftadan fazladır.İlk başta iyi geldi bebeğim kakasını yapıyordu rahatdı.Ama kaç gündür aşırı gaz sancıları çekiyor bebeğim.24 saatin toplamda 3 saatini uyumuyor.Kakasını yapmıyor,kusması da var.Mamayı değiştirmek istemiyorum.Bitkisel şurup,dereotu ve rezene suyu,masaj her şey yapıyorum bir faydası yok.Benim durumumu yaşayan oldu mu?