balcicegin_annesi 9 buçuk kilo bebek için sizce 4 numara mı yoksa 5 numara mı almalıyım ? Her markanın kalıbı aynı değil o yüzden soruyorum
Minikuzu balcicegin_annesi bebeğim en son 8 kiloydu 2 aydır tartmadık ama sanırım 9 kiloya yakındır 4+kullanıyorum
ant331 balcicegin_annesi benim 9 kiloya yakın 5 kullanıyorum lastik izi yaptı. 4ile 4+ arasında hiç bir fark yok. Normalde öyle kullanacaktım baktım aynı olunca 5 numaraya geçtim. Bana göre 4 küçük geliyor gibi
Birmartannesi balcicegin_annesi 4 numara aldım göbeğinin altında kalıyor normal mi bilmiyorim ama bütün cisi önde birikiyor,8 kilo 5 numara Denicem bitinve
balcicegin_annesi ant331 kaka taşma yapmıyorsa tamdır ama dediğiniz gibi lastik izi sizde yaptıysa bir büyük en mantıklısı sanırım
minnosvetontis balcicegin_annesi canim biz de evy baby 4 deyiz ama 4+ nasil olur bilemiyorum son 3 paketm kaldi.. 10 kilo benimkide. 5 cok mu buyk olur acaba
minnakkbebek balcicegin_annesi 9 aylık olacak sleepy naturel 5 kullanıyordum evy baby 4+ aldim bacak aralarini iz yaptı 5 numara alacaktim baktim sleepy ayni fiyat en iyisi kendi bezim dedim bugun yeniden aldim uygun butce zannettim ama malesef🤷♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️