kuzusu1 Kızım 6 ay 22 günlük. Çok az saçı var, ince telli, bir tutam kadar. Konak da var. Zeytinyağı, konak şampuanı pek işe yaramadı. Hem konak için de hem de saç için önerileriniz var mıdır 🌸
Gzd_ kuzusu1 Konak için bende buradan bilgi alarak yapmıştım allah razı olsun hemen geçirmişti karbonat ile bebe yağını krem kıvamına getirip sürüp yarım saat bekletip yıkadım sert uçlu bebe tarağı ile çok bastırmadan taradım 4 yıkama da geçmişti bir de şampuanını değiştirdim çok saçlı doğdu sonra döküldü çok azdı saçları 8 ay 20 günlük son 2 hafta çok gürleşti saçları hiçbir şey yapmadım hemde