dertlikerkenez bence bünyeden bünyeye değişiyor doğduğundan beri ara ara oluyor bizimkinin kaka problemi bazen o kadar ağrısı oluyorduki mecbur kalıp o fitili kullanıyorduk çok rahatlatıyordu uyuyordu sonra kendi istediği zaman yapıyordu kakasını hiç ishal olmadı.tabi bunu denemeden bilemez belki onun bebeğinin yapmasını sağlar