Hemanjiomluminik merhabalar hemanjiomu tedaviden sonra gecti mi acab? Ya da bi yan etki olmus muydu? Bi fındık büyüklüğünde var mıydı bir de şiş miydi? Cevap verirseniz cok sevinirim, benim bebeğimde 5.5 aylık ve büyüyor fındık kadar oldu. Cok kararsızım başlasak mı diye :(