Ya kızlar burda okuyorum şok oluyorum milletin bebeği akşam 8-9-10-11 gibi saatlerde yatıyormuş sabaha kadar uyuyomus. Benim bebeğim gece 3 den 4 den önce uyumuyor ne yaparsam yapayım uykusuzluktan ölüyor sürekli ağlayıp duruyor uyutuyirum 10 dk sonra uyanıyor sanki hiç uyumamış gibi gözlerini fıldır fıldır açıp onu besiginden almam için ağlıyor biraz sallıyorum belki tekrar dalar diye ama yok yani haftalardır gece 3 den önce uyumuyor. Bu gece uykusuna erken yatirabilenler nasıl yapıyor ben neyi yanlış yapıyorum lütfen bilenler anlatır mi