Elifhifa Erenbebeninannesi bit konusunda bilgim yok ama eşinizin kızına gösterdiğiniz ilgiye hayran kaldım o yüzden yazmak istedim. hem kafasındaki bitleri temizlemeniz hemde aynı yatakta yatıyoruz demeniz çok hoşuma gitti. Sizin gibi merhametli kadınlar iyiki var 🌸
Erenbebeninannesi Elifhifa ya sonuçta o da sabi değilmi allahin yarattığı bir can ben eşime kaçtım zaten biliyordum çocuğunun olduğunu bile bile kaçtım küçüktü daha bi buçuk yaşındaydı anne demiyor bana evet ama canımdan çok seviyorum sanki benden çıkmış gibi bana da benziyor zaten elimden geldiği kadar ilgi göstermeye çalışıyorum kendi oğlum benim gözümde nasılsa (eşimin kızı demicem) benim kızımda öyle gözümde
Prensesbukre Benim kuzenime bi ara okuldan bulaşmıştı saçına baya ilaç kullandı geçmeyince makina deterjanıyla yıkamıştı saçını hemen geçmişti,çok yakıyor ama baya faydasını gördü tek yıkamada bitmişti,belki işinize yarar
Filizz66 Erenbebeninannesi unda utanılacak birşey yok ama çok zor onu temizlemek😟 ben Almanya’da yaşıyorum ve burda kreşlerde çok oluyor maalesef Almanlar hep evcil hayvan besliyorlar ve temizliğe özen göstermiyorlar haliylede bit pire sürekli oluyor Alman çocuklarında kuzuma gelmişti bizdende görümcemin 3 kazına geçmişti🤦🏼♀️ 3 ay sürdü ayıklamamız çünkü görümcemin 3 kızomında acayip çok ve sıkı saçları vardı ev halkını hiç katmıyorum bile🥴 sürekli kreşten geldiği içinde kesilmiyordu en sonunda kuzenim lavanta yağını önerdi onun kokusuna bit ve pirenin gelmediğini söyledi gerçektende işe yarıda dolabına lavanta kokusu koydum bir mühlet lavanta kokulu şampuan kullandım kızıma ve hep kreşe gitmeden lambaya yağı sürdüm ensesine birdaha hiç gelmedi şükür
Deletedmom424 Erenbebeninannesi bir an önce bitirirsiniz inşallah benim kizima da bulaşmıştı memleketteyken megrrsem eltimin çocuklarında varmis bitene kadar can çekmiştim resmen hala da korkuyorum bit önleyeci şampuanla yıkıyorum çocuklarımı
turkuaz1290 Erenbebeninannesi utanılcak bişey değilki 😀 benimde yeğenimde vardı bikaç kere birlikte yatmıştık anneme ve banada geçmişti..eczaneden en etkili bir ilacını alın bzmkinina dını unuttum çok oldu çünkü ama sürdükten sonra 8 saat kafanda durcak ilaç yıkamıcan sonra bit tarağıyla iyice tara ama çok iyi tara tarapa geliyolar hep zaten sonra güzekce durula..aynı işlemi 1 hafta sonra tekrar yapman gerekiyor sonrada hiçbirşey kalmıyor zaten sirke gibi gözükenler tarağa gelmeyip kafanda ölen sirkelerdir..bence eşinin kızınada yap ondakiler gitmediği sürece sana tekrar bulaşır
Faray Erenbebeninannesi iyi bir bit şampuanıyla herkes yıkansın ki tekrarlamasın birbirinize bulaşmaya devam etmesin, yastık kılıflarına dikkat edin. Bol bol sık tarakla tarayın bir beze, inşallah çabucak kurtulursunuz.
asz Erenbebeninannesi bunda utanılacak bi şey yok canım.biz bi defa ailecek(kaynanamlar,görümcemler ve kayınvalidemin üst komşusu),bi defa da sınıfça öğretmende dahil bitlendik.eczanede bit spreyi var(yanlış değilsem paranit idi ,tarağı da var )o çok iyi geldi bize.tabii bizim saçlar uzundu kestik toplanacak şekilde ama kısa kesmiştik.
Goktug-3 Yeni doğum yaptığımda bendede çıkmıştı çocuklar okuldan getirdi sanırım bilmiyorum kafam sürekli kaşınıyordu 1 aya yakındır hiç konduramamıştım enson bebeğimi emzirirken boynuna bişey düştü bi baktım neolduğunuda anlamadım hemen anneme attım fotosunu annem o bit dedi bi baktım oğullarımdada vardı annem bit tarağıyla taradı şampuanla yıkıyorduk ertesi gün tarağa yine geliyordu delirmiştim artık bebeğimde var eşime dedim kafalarımızı sıfıra vur yeter artık uğraşamıyacam beni ve iki oğlumu sıfıra vurdu kurtuldukkk ohhh beee dedim çok etkileniyor insan berbat bir psikolojisi var
arslaninannesi98 Saçınızı boyayın bit hemen gider başka çözümü, küçük kız içinde kına falan yakın saçına. Kökünden kesmek dışında bir çare yok başka oğlunuzunda kafasını kazıtın. Çarşaf yastık yorgan yüksek derecede yıkayın
incidenizzz Erenbebeninannesi canim sinek ilaci birebir dendim ben aksam yatmadan once banyoda sıktım basimi bagladim tülbentle sabha kadar öldü hepsi
Deletedmom368 Erenbebeninannesi Sizi canı gönülden tebrik ediyorum gurur duydum. Kendi evladınızdan ayırmamanız ne kadar güzel bir olgunluk. 🌸🙏👏👏👏👏
Elifhifa Erenbebeninannesi Allah sizden ve sizin gibi gönlü güzel kadınlardan razı olsun. Kızınız ve babasının en büyük şansı sizsiniz eminim 🤗 çok duygulandım gerçekten ömrünüz güzelliklerle dolsun 💐
MisSaLyaa Erenbebeninannesi canm bitin kirlilikle hiccc alakasi yok temiz insanlara daha cok geliyormus birde gaź yagi diye birsey duymustum ben burada bayagi bi onceki postlardan birinde
Minikpandaninannesi Erenbebeninannesi canim kinayacak bişey yok oğluma eltimin kizindan geldi oglumdanda bana geldi oğlum 7 aylikti 2 ay uğraştim yuruyen bitleri cikariyordum ama sirkeler çıkmıyordu en son kendi saçımi röfle yaptım oksijen suyu oldugu için tüm sirkeler falan öldü oğlumun saçinida 3 e vurdum oyle kurtuldum çünkü artık psikolojim bozulacakti haftada iki kere ilac yap carsaf yastiklari her gun degistir falan kurtulunca rahatladim ama