Zhdsngz Gonul_celen poşeti normal Suyun altına tutun hemen çözülüyor zaten demem o ki ihtiyacınız olduğu zaman çıkarıp kullanın hemen
Benimoykum Kucukadam19 canım ben oda sıcaklığında 1 saat bekleyen sütü ısıtmadan veriyorum Soğumuş olmuyor zaten ama poşetteki sütü ısıtınca kokusunda değişim oluyor biberona koyup ısıtıp ver ısıtıp ver dediğim de sıcak suda 4-5 dk beklese zAten ılımış oluyor
Gonul_celen Kucukadam19 aslında havalar soğuduğu için evet ılıtmakta fayda var midesini üşütür diye ben Petek üstüne koyuyorum aşırı yanan bir Petek değil ama orda en azından ısısını koruyor
tuzvelimon Hemen ya da bir saat içinde vereceksem oda sıcaklığında ılıtmıyorum. Buzlukta duran sütü bir gün önceden dolaba alıp çözdürüyorum sonra ılık suda hafif dairesel hareketlerle karıştırarak ılıtıyorum. Kaynar suya konmaz içerisindeki yararlı mikroorganizmaları öldürür.
Kucukadam19 Benimoykum ben zaten hani sağıp bi işin olur dışarı çıkarsın onun için soruyorum buzluğa koymam yanii
Benimoykum Kucukadam19 canım sütü koyduktan sonrA aleminyun folyo ile sarıyorum sıcaklığını koruyor zAten göğsümüzden çıkan süt kaynar deĞil 2-3 saatte de soğumuyor çantasına koyuyorum eğer dışarda daha fazla kalacaksam makina mı alıp sağıp veriyorum
DysAk E bebekte biberon ısıtıcısı var ondan alabilirseniz eğer 1 dk içinde ısıtıyor beklememiş olur bebeğiniz