melikeeomeer İyi günler güzel anneler bebeğim 1 ay 1 günlük emdikten sonra bir kere ağızdan gazını cikartmasi yeterli mi ? Sadece anne sütü ile besleniyo
iki_prens_annesi_ melikeeomeer cikartabiliyosa 3 kere cikartmasi daha da rahatlatacaktır agizdan gaz icin sirtini yukari dogru sivazlayin alttan gaz icinse bacaklarini bisiklet surer gibi veya yukarı asagi egzersiz ile cikarabilirsiniz 3 ay gaz sancisi cektigimiz icin ezberledim artık
Merve_hiranur Her emmeden sonra cıkartmanız yeterlı ve huysuzlaşıp aglıyorsada deneyebılırsınız gazını cıkartmayı