Feyzsuslu Merhaba kızlar 🤦♀️🤦♀️ kızım yarın 15+4 günlük olacak ben aşıyı bugün almıştım yarın vurduracaktım ama 14+4 diye hesaplayıp aldım geç mi kalmışım aranızda bu tarihlerde vurduran var mı 🤦♀️🤦♀️ Doktorumuzu aradım ama cevap vermedi artık sabah bide onu arayım diyorum 🤦♀️
Nurselcaglar Feyzsuslu bnde 3. Ayda yaptırdım birde 5 ayda yaptırıcam yada 2. Ve 4. Aylarda oluyor diye biliyorum
Denizpasam Feyzsuslu 14+6 da yaptırdım cnm ben, bence bişi olmaz ya birkaç gün ile yine de danış tabi
Uraz16 Merhaba ben 2 dozluk yaptırdım, ilk dozunu 3.ayında yaptırdık ama 2.ayda verem aşısı olduğu için arada tam bir ay olması gerektiğini söyledi, ikiside canlı aşıymış çünkü. 6 aydan önce bu aşıların tamamlanaması gerekmiş, 3 dozluk olanı da var yanlıs hatırlamıyorsam o da 2-4-6 aylarda oluyo
Feyzsuslu Uraz16 O zaman ben sağlık ocağına gideyim günlerini düzenlesinler aşıların araya tam 1 ay koyarlar 15+4 gün oluyo tam yarın
Feyzsuslu 2 dozluk rotarix ama 15. Hafta son diyolar benimde kafam çok karıştı aşıyı da almış bulundum yanlış saymışım haftaları 😢
Feyzsuslu [bilinmeyen] 2 dozluk rotarix ama 15. Hafta son diyolar benimde kafam çok karıştı aşıyı da almış bulundum yanlış saymışım haftaları 😢
Nurselcaglar Feyzsuslu yanlıl yönlendirmek istemem ama bilmiyorum ki sağlık ocağı yakınsa eğer bi sorun isterseniz
Feyzsuslu Denizpasam aynen bi danışırım ama sanki bana da bişey olmaz gibi geldi, olmazsa aşı kaldı elimde 🤦♀️