7 günlük bebeğim var yarım saat zorla emziriyorum ağzından akıyor süt emdiğini görüyorum ama 15 dakka sonra ağlıyor yine gaz yok bez temiz açlıktan mi diye 60 cc süt koydum biberona verdim hepsini içti direk sakinleşir uyudu anlamadım bu işi ya biberona alışacak diye korkuyorum göğsümde süt de var damlıyor resmen ağzına aktığını da görüyorum ama niye doymuyor anlamıyorum yardımcı olabilecek varmı ne yapmalıyım