Cmle24 Merhaba 9 günlük bebeğim var 2 gün önce şehir değişikliği yaşadık belki bu sebepten bebeğim her emdiğini sarı dışkı halinde çıkarıyor bezi hep dolu acaba ishal durumu mu su mu kaybediyor günde 7 bez en az bilemedim fikri olan var mı acaba ?
SerpilG Singlemom 9 günlükmüş çok değil. 43 günlük olduk hala 7-8 devam ediyor 2. çocuğum. İlki de öyleydi
angellove2518 Cmle24 bence normal yeni doganlarda oluyor emdikçe yapar 😊 benim oğlumda öyledi 4. Aydan snra çok şükür düzeldi hiç yapmaması daha kötü karnı doyuyorki yapıyor
Cmle24 Duygusm aynen de öyle daha yerken başlıyor yapmaya anlayamadım bende tecrübem olmadığından çok şükür normalmiş 🙏🏻