2cocukluanne222 Abdullah özkırış mı aman uzak dur bende adı sanı var die rutin kontrole gittim bir kere hiç memnun kalmadım o zamanlar memorial de görev yapıyor 200 TL ücreti vardı o zamanlar kendi muayenehanesini açmaya çalışıyordu benim tavsiyem gitme derim bir çok kişi de şikayetçi hatta o zamanlar faceden kötü yorumları siliyordu