Sevgili anneler merabaa ben 3 ay önce sezeryanla doğum yaptım ilk1 hafta zaten sütüm gelmedi ondan sonra yavas yavas geldi ama yetersiz olduğu için mamaya basladım hâlada veriyorum. Ama bu duruma cok üzülüyorum bebegimi emzirmek istiyorum sütümle doymasini istiyorum ve kimsenin yanında emzirmek istemiuorum bu bebek emmiyo yutma sesi gelmiyo sütün az gibi seyler söyleyerek iyice moralimi bozuyolar. Denemediğim sey kalmadı humana still, bulgur pilavi, lactamil süt, marul, yulaf ezmesi, hoşaf , pötibör bol su ama hicbisey fayda etmiyo ve sütüm 1 haftadır iyice azaldı sanırım bebeğim emmek istemiyo sütüme bakıyorum sıkınca geliyo ama sanirim az geliyo cunku sadece sabah emzirdiğimde iştahla yutkunarak emiyo ama öğlenden sonra sadece emzik gibi tutuyo ya da aglayarak cekiliyo cok üzülüyorum lütfen yardım edin sütüm iyice bitcek mi coğaltcak neler var diycem ama hepsini denedim benim gibi 3. aydam sonra sütü biten veya geri coğaltan şunu yaptimda cogaldi diyen var miiii