Busesrmz Kızlar mont 1-2 kere giyilmiştir anca yani 12-18 ay Lc waikikinin almak isteyen varsa satabilirim 🥰😊Hiçbir yırtığı söküğü yoktur☺️Bide orjinal adidas eşorfman takımı var oda 3-6 ay. MONT: 1) https://hizliresim.com/rN22bt 2)https://hizliresim.com/m6zRiJ 3)https://hizliresim.com/cUG1Fh 4)https://hizliresim.com/YtI3UV 5)https://hizliresim.com/gxotGq ADİDAS EŞORFMAN TAKIMI: 1)https://hizliresim.com/5dYrhX 2)https://hizliresim.com/y8m9gt 3)https://hizliresim.com/tVv4Ms
Busesrmz Cesuryanki10 valla biz 150 ye almıştık diye hatırlıyorum yani bütçesi olmayıp alamayan yada ne bilim 40 tl vs olurmu yazan olursa tabiiki veririm 🙄 kötü niyetle yazmadım yani 85 tl içimden o fiyat geçti de yazdım
Cesuryanki10 Busesrmz yok niyetten demedim piyasa fiyatını iletmek istedim yanlış ilettiysem kusura bakmayın
Cesuryanki10 efelettin internette evet öyle bnde baktım bn mağazada denk geldim demekki son ürünleri bazen düşürüyolar ya küçüm diye almamıştım buse hanımın koyduğu fiyat doğru sonuna kadar hak ediyo ürünede orda bakmıştım gayet başarılı korunaklı bir ürün 👍🏿