Asel1naz2 merhaba canım doktora gidince yazmamı rica etmiştin,dün götürdüm kızımı,kan tahlili verdik tıpkı seninki gibi B12 vs iyi bi sorun yok dedi,birde çölyak baktı onun sonucu 1 hafta sonra çıkacakmış,omega verdi kullanman şart değil dedi istersen bi kullan dene dedi,bende alıp bi deneyeceğim çünkü burda bazı annelerimiz yazmıştı tam tersi tadından dolayı tam tersi iştahsızlık yapmış yani yememesi zayıflığı vs genetik diyip yolumuza bakıcaz dedi