Wyz Ftmgldvrm kuzenimizin testide negatifti ama tomografide pozitif çıkmıştı öyle olan çok duydum ama inşallahki değilsinizdir
hnur52 Suhedaaa korkulacak bişey yok zaman geçmeden test yaptırın biz normal grip olmuş gibi geçirdik hiç o kötü psikolojiye girmedik herşey daha kolay olur öyle yaparsamız
Suhedaaa hnur52 test yapılacak bi durum değilmiş bağışıklığım düşmüş yeni doğum yaptım yorulunca ve kızım uyuduğunda bende uyuyorum öyle yapraktan hiç yemek yemezdim üstüne de tişörtle uyudum 🤦🏻♀️