Melek-3434 Evet kızlar ben ekşi yemek çok severim ama süte geçer mi tadını bozar mı bilmiyorum bilenler yazarsa sevinirim
ahdkh8689 Melek-3434 süte yediğimiz içtiğimiz her sey karışıyor fakar ekşi sutu azaltıyor cnm bilgin olsun
ataninannesii Melek-3434 ben aylarca cok dikkat ettim aman o gecer bu tadini bozar su sütü azaltir diye. bir suredir abartmadan her sey yiyorum, hic de bir sey olmuyor.
Lidya-t Abartmadığınız sürece bir şey olmuyor ben hem ekşi ve acı yerim. Bebeğim içmemezlik yapmadı Sağarak veriyorum. tadında değişiklik olmuyor.Bol su tüketin üstüne
Melek-3434 ahdkh8689 yaaa öyleyse asla yememeliyim zaten sütüm yetmiyor mama+meme şeklinde besliyorum bebeğimi
ahdkh8689 Melek-3434 ewt cnm benim kuzenim çocuk doktoru zaten doktorumuzda kendisi benim sütüm yetersiz ve ben çok salata yiyordum bol eksili sakın dedi sütünü etkiler turşu ve eksi yeme dedi bir süre
Melek-3434 ataninannesii sütüm ilk ay çok azdı şimdi biraz daha iyi bebeğim daha 2 ay 6 günlük azalması riskini göze alamam şimdi bikaç ay bekleyeyim mecbur
cankuzularim ahdkh8689 allah alla bu doktorların birbirnden haberi yok valla herkes bisey söylüyor 🤦♀️
cankuzularim Melek-3434 arkadaslae eski acı tatlı soğuk sıcak hiç birşey geçmez o zaman sıcak çay içinde süte gecer cocugun ağzı yanar🤭 yiyin için oyle bisey yok
Aryemus_3 Melek-3434 Bizim dr acı ve baharat dışında hersy yiyebilirsin demişti ama fazla ekşi sirke limon vs sütü azalttığını duymuştum
Melek-3434 Valla sütümün azalmasını riske atamam zaten yetmiyor mama takviyesi yapıyorum bebeğime yemiyeceğim bir süre daha