Busssss 4,5 aylık bebeğim dilini iyice dışarı çıkarıp ağlıyor ve azı dişlerinin olduğu tarafa hep parmağını sokuyor sişle ilgili olabilir mi diş belirtileri nasıl? İlk başta azı diş çıkar mı?
Damla1papatya Busssss bence yeme içgüdüsü benim kızımda elini tuttuğunu devamlı arka tarafa götürüyor