Merhaba! Sevgılı anneler bu benım bilmem kaçıncı postum. Bebeğimiz 4 ay 8 günlük beslenme gaz vs sorunumuz yok. Ama sevgili oğlum mememi bildiğiniz emzik gibi emiyor saatlerce ağzında sütünüde çekiyor.Karnı nasıl şişmiyor içmekten anlamıyorum uyuyorsa akabinde sıkıntı yok ,eğer uyumayacaksa mutlaka fazlasını kusup neşeli bir şekilde devam eder hayatına, gündüzleri neyse de bu gece uykuya geçiş ve ara uyanmalar artık benım için kabus olmaya başladı (emzıkler çoook denendı ısrarla gunlerce tutturmaya çalıştım yok istemıyor) acaba damaklarımı kaşınıyor dıyorum bazen hıssedıyorm damaklarını rahatlatmak için emiyor bazense keyfi yanı ,uykusunun mememde emerek gecırıyor örnegin gece 3:30 da uyuduk ki en son uykusu(16:30 du). Sonra saat 6 da uyandı emzırıyorum rahat 1 saat emdı ve çıkarıyorum ağzında ayılıyor başlıyor ağlamaya , emzık olaylarını uyku arlarında da denedım olmuyor ve bu gıdısle benımde psikolojim bozulacak uykumu alamamaktan çünkü onunla uyuyamıyorum mememde uyuyor ,(yatarak emzırme pozısyonlarını tehlıkelı yapamıyorum) .gerçekten artık iyi hissetmiyorum kendimi ağlayacağım artık bu durumla başedememekten. Gündüz memeden ayrılması geceden daha kolay oluyor ama mınımum 40 dk kalıyor memede her halukarda ,bir yol yordam gösterın arkadaslar burada hata yapıyorsun şöyle yap! diyenınız olsun. Tükendim bugün iyice artık🤕
(şuan bunları yazarken bile mememde)